ספק אינטרנט מומלץ לשנת 2022

כאשר רוצים להזמין אינטרנט הביתה, בדרך כלל פונים לספקיות האינטרנט הגדולות, על מנת למצוא מבצע, או לייצר חבילת אינטרנט המורכבת מספק ותשתית שונים. אז מה הוא ספק האינטרנט המומלץ לשנת 2022? בואו נגלה.

להבין את ההבדל

עוד לפני שמתחילים להיכנס לעומק הנושא, חשוב להבין את ההבדל בין ספק לתשתית ולחבילות אינטרנט. התשתית היא למעשה כל הנושא הטכני, החוטים שעוברים ממקום למקום ומתחברים לארונות החשמל ומביאים, פיזית (בערך) את האינטרנט הביתה.

הספקים הם הגופים שמספקים לנו את השירות והאינטרנט בצורה אלחוטית, ומגיעים בכמה צורות ועל ידי כמה גורמים. יש לא מעט ספקי אינטרנט כיום בישראל ולכן התחרות היא גדולה.

המחירים של ספקים הם נמוכים במיוחד כי הם מהווים רק נדבך אחד מתוך חבילות אינטרנט אטרקטיביות מאוד שמציעות כיום מרבית החברות בשוק. אם נפריד את חלק הספק, תוכלו למצוא ספקים במחירים ממוצעים של כ-20 שקלים בחודש אצל בזק בינלאומי או הוט.

להרכיב את החבילה

עם זאת, מרבית האנשים לא מסתפקים בהזמנת ספק, ומתחילים להרכיב את החבילות שלהם, במיוחד כשהיום הכל מתחבר ומתכתב אחד עם השני, וכולל גם שירותי טלוויזיה, סלולר וסטרימינג. לכן, חשוב להסתכל על מה כל חברה מציעה, ובאיזה מחיר.

עוד לפני שניגשים לבצע השוואת ספקי אינטרנט צריך לחשוב על מה רוצים לקבל מבחינת שירות ותוכן, ובאיזה מהירות רוצים לקבל את זה. יש לברר מי החברות המציעות ספק אינטרנט ובאיזה מחירים והאם יש חבילות ומבצעים שאפשר ליהנות מהם.

מבצעי הצטרפות

כל ספקיות האינטרנט מציעות מבצעי הצטרפות במטרה להתמודד עם התחרות הגדולה בשוק.

יש חבילות באנדל שונות שמוסיפות שירותים של טלוויזיה וסלולר, וכמובן מציעות חיבור לשירותי הסטרימינג השונים כמו נטפליקס ואמזון.

מבצעים הם חלק בלתי נפרד מעולם ספקיות האינטרנט ואפשר להשיג מחירים טובים מאוד, גם אם לזמן מוגבל, ולאחר מכן, להשיג הארכה של אותן הטבות לאחר התמקחות עם נציגי השירות. דווקא בנושא האינטרנט, ללקוח יש הרבה מאוד כוח, וזאת לאור התחרות העצומה בשוק והיכולת להתנייד די בקלות.

חבילות מומלצות

כאשר מבררים מי החברות המציעות ספק אינטרנט ובאיזה מחירים אפשר לראות כי יש חבילות מומלצות במחירים מאוד מפתיעים, כאשר החבילות הבסיסיות של הוט יכולות להתחיל מ-60 שקלים בחודש כולל תשתית.

מחירי הבסיס של בזק מתחילים מ-79 שקלים ובבזק ב-90 שקלים. כיום, עם כניסת הסיבים האופטיים לתמונה, יש חבילות הרבה יותר יקרות, אך כאלו שגם לא זמינות בהרבה מאוד מקומות.

גם בהוט, גם בסלקום וגם בבזק, מציעים חבילות ומבצעים של באנדלים במחירים שנעים בין 100 ל-150 שקלים בחודש.

עיסוק תקופתי

השוואת ספקי אינטרנט היא מאוד חשובה עבור מי שרוצה לקבל אינטרנט יציב ואיכותי.

יש חברות שעובדות טוב יותר באזורים מסוימים בארץ, ואחרות שלא עובדות כלל בישובים שהם קצת יותר מרוחקים, עקב בעיות תשתית.

השוואת מחירי ספקי אינטרנט צריכה להיעשות עם כמה וכמה שיחות טלפון, לכל החברות הגדולות, שכוללות לא רק שאלות והתעניינות, אלא פרקטיות של התקנה וכמובן התמקחות על המחיר.

חשוב מאוד לזכור שבנושא של ספקיות אינטרנט, הכוח הוא בידיים של הצרכן, בדיוק כמו בשוק הסלולר.

להיות אקטיביים

כל מי שעובר דירה או לא מרוצה מספק האינטרנט שלו, צריך לבצע השוואת מחירי ספקי אינטרנט ולראות איך הוא יכול לשפר את השירות החשוב הזה, שהוא משלם עליו ממיטב כספו.

לפעמים, התעסקות אינטנסיבית ותקופתית עם הנושא, תביא להקלה משמעותית בתשלומים החודשיים. בכל אופן, על שירותי אינטרנט בישראל, עם או בלי חבילות ומבצעים, תשלמו עד כ-150 שקלים, ואם תחליטו, כמו מרבית עם ישראל, לשלב זאת עם שירותי טלוויזיה, סלולר וסטרימינג, תשלמו עד 300 שקלים בחודש.

תמיד כדאי לחפש אחר חבילות מומלצות וגם אחר מבצעי הצטרפות כדי להוריד עלויות עד כמה שניתן.

לא מצאתם מה שחיפשתם? מלאו פרטים ונחזור אליכם