משווים בין חבילות סלולר?

זוכרים שעד מלפני כמה שנים מעבר בין חברות סלולר היה קשה עד בלתי אפשרי?

והכל קרה בגלל החוזים החסרי משמעות וקנסות התנתקות שנדרשתם לשלם עם ביטולם.

ומה קורה היום?

לא תראו התחייבויות ולא תראו קנסות יציאה.

ומה הפירוש?

שכבולים או מחוייבים לחברת סלולר זהו דבר לא קיים ובמידה ואינכם מרוצים מחברת הסלולר שלכם, אתם יכולים לבצע השוואת מחירי חבילות סלולר ולעבור חברה!

כשנבחר חבילת סלולר איך נדע מה מומלץ?


תחילה נחליט האם אנו מעוניינים בחבילת סלולר רגילה או עם שיחות לחול ומה השימוש שלנו באינטרנט הסלולרי. 

הצעות מגוונות בחברות הסלולר מאפשרות מגוון אפשרויות בחירה רחב

 
מסלולי סלולר מספקים פתרונות של שיחות לחול וגלישה.
שימוש באפליקציות ושיחות בארץ. עליכם לתת את העדיפות לחברות סלולר המציעות מספר מסלולים עם כמות דקות שיחה שונות וחבילות הגלישה. 

בצעו השוואה בין כמות דקות שיחה שקיבלתם בחברה א' לעומת חברה ב' וכן גם בנפח הגלישה. 
 

בנוסף: קבלו החלטה גם בעקבות המחיר

  • עלות חודשית של חברה א' לעומת חברה ב' חלקו את זה לפרמטרים של: יקר, ממוצע, זול 
  • נפח הגלישה
  • כמות דקות שיחה
  • עלות סים 
  • עלות משלוח סים 
  • עלות התחברות 
  • שיחות לחול 

מדוע שירות הלקוחות צריך להיות מתאים עבורכם? 

חברות הסלולר במאבק תמידי על כל לקוח. בעת בחירת חברת סלולר הפרמטרים הבאים של שירות עשויים להיות חשובים עבורכם. 

  • שעות מענה טלפוני
  • תמיכה טכנית 24/7 
  • שימור לקוחות 

שימור לקוחות חשוב מהבחינה של מעבר בין חבילות סלולר בתוך החברה.

יצא לכם לשמוע לא פעם על מבצעים חדשים ללקוחות חדשים.

ומה עושים במקרה שאתם לקוחות קיימים? האם גם אתם זכאים להטבה? 

לפני ההצטרפות, תוכלו לשאול את החברה שעליה חשבתם להצטרף, מה הם ההגבלות במעבר חבילה.

האם זה כרוך בתשלום נוסף?

לסיכום, חשבו על פרמטרים הבאים בעת הצטרפות:

  • עלויות מעבר בין חבילות
  • עלות התחברות/ sim
  • שיחות בארץ ושיחות לחול 
  • נפח גלישה 
  • האם שירות הלקוחות מתאים לכם

 

לא מצאתם מה שחיפשתם? מלאו פרטים ונחזור אליכם