חבילות האינטרנט הביתי המשתלמות ביותר לסטודנטים

בואו נתחיל מהסוף: הבסיס לכל חבילת אינטרנט שתהיה משתלמת עבור סטודנטים, שגרים בדירה שכורה, הוא לא המחיר. אלא התשתית.

מכיוון שאינטרנט הוא כלי חיוני בחייו של כל סטודנט, והיום אי אפשר ללמוד בלי חיבור טוב ומהימן לאינטרנט, הנושא הזה צריך להיות במערך השיקולים עוד בשלב שבו אתם באים למצוא דירה להשכרה.

כלומר – עוד לפני שאתם מתקשרים לחברת ההובלות או נכנסים למגרש החניה של איקאה.

איך תמצאו את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם? – הנה כמה טיפים:

1 . אם אפשרי – בדקו את האזורים בהם יש תשתית של אינטרנט סיבים, והאם היא קיימת באזור שבו אתם מתכוונים לשכור דירה לקראת תחילת שנת הלימודים האקדמית. נסו מראש למצוא דירה באזורים האלה.

2 . אם אתם לא עוברים דירה, או שאין באפשרותכם לסנן תשתיות, בדקו מול בעל הבית מה הוא יכול להציע מבחינת חיבור לאינטרנט מהיר.

3 . שיקולים בבחירת החבילה המתאימה לסטודנטים:

יציבות ומהירות - סטודנטים חייבים חיבור לאינטרנט מהיר ויציב מספיק על מנת שניתן יהיה ללמוד און ליין, להשתתף בקורסים ובהרצאות מרחוק, ולנהל קבוצות למידה און ליין.

לכמה משתמשים בו זמנית - אינטרנט חזק מספיק על מנת שיוכל לספק גלישה איכותית גם למספר משתמשים בו זמנית.

העלאה - מהירות העלאת קבצים גבוהה על מנת שניתן יהיה לעבוד על מצגות, הרצאות, והגשות בקלות וללא תקלות.

4 . שיקולי עלויות: המחיר הסופי של חבילת האינטרנט הביתי המתאימה ביותר לסטודנטים לא צריך להיות הזול ביותר. מומלץ לבחור את חבילת האינטרנט שתציע לכם את השירות הטוב ביותר, במחיר הנוח ביותר.

דמי התקנה -  מכיוון שרוב הסטודנטים גרים בדירות שכורות, לעתים לתקופה קצרה יחסית של שנה-שנתיים, יש חשיבות גדולה גם לעלויות ההתקנה והחיבור. שימו לב מה כל חברה מציעה לכם, וציינו במפורש שאתם סטודנטים. תשלומים הנפרסים לאורך תקופה ארוכה לא מתאימים, אלא אם בעל הבית משתתף בעלויות.

5 . אם כבר אז כבר – במקרה של התקנה חדשה של אינטרנט, כדאי לשקול את חבילות הטריפל, הכוללות כבר גם טלויזיה וגם טלפון ועשויות להיות משתלמות הרבה יותר עבור סטודנטים הגרים ביחד בדירה שכורה עם שותפים.

6. מומלץ לפנות לנציגי החברות המציעות כיסוי רחב וחזק באשור המגורים שלכם ולשאול מהן ההטבות לסטודנטים ואיזה חבילות הם יכולים להציע לכם.

הנה כמה המלצות לחבילות אינטרנט משתלמות עבור סטודנטים:

הוט נט 600/500 מגה חבילה מיוחדת לסטודנטים –

אחד היתרונות שיש להוט נט זה שהוא יכול לעבוד גם על תשתית HOT וגם על תשתית בזק: בחבילה הבנדל המשולבת של הוט נט, התשתית היא של חברת הוט, אך אם אתם מחוברים לתשתית בזק, ניתן לקחת את הוט נט בעסקה נפרדת.

בנוסף, מי שמתחבר להוט נט מקבל גם תיבת דוא"ל בנפח של 1 ג'יגה שכוללת גם שירותי אנטי וירוס וספאם.

הוט נט מציעה חבילה של 500 מגה במבצע מיוחד לסטודנטים. יחד עם זאת, שימו לב שמהירות ההעלאה היא נמוכה יחסית. כדאי לכם גם לבדוק, אם אפשרי באזורכם, את חבילות האינטרנט המבוססות על סיבים אופטיים, למשל חבילת הוט נט 600 מגה - ספק (הוטנט) ותשתית סיבים (הוט) במהירות הורדה עד 600 מגה והעלאה עד 60 מגה.

את כל הפרטים על חבילות האינטרנט של הוט נט תמצאו כאן >>

פרטנר חבילות אינטרנט שיתאימו לסטודנטים

פרטנר מציעה שירות הנקרא Partner Home– שירות זה מציע חבילת גלישה לאינטרנט על תשתית של דור 4 ללא צורך תשתית פיזית של כבלים שמתחברים לבית, ולכן ההתקנה הופכת להרבה יותר פשוטה וקלה ללא צורך בטכנאי או חברת חיצונית בעלת ספק ותשתית.

פרטנר משווקת מספר חבילות אינטרנט היכולות להגיע עד 1000Mb. היא מציעה למשל חבילת אינטרנט מבוססת על סיבים אופטיים המציעה 600 מגה בהתקנה חינם. תשתית הסיבים של פרטנר כבר פרוסה באזורים של האוניברסיטאות הגדולות- ירושליים, תל אביב ובאר שבע.

את כל הפרטים על חבילות האינטרנט של פרטנר תמצאו כאן >>

בזק אינטרנט פייבר המתאים ביותר לסטודנטים 600/1000 מגה -

ההצעה של בזק לאינטרנט המבוסס על סיבים אופטיים מתאימה מאוד לסטודנטים, ויוצאת משתלמת מבחינת המחיר החודשי. יחד עם זאת שימו לב לעלות ההתקנה, הנגבית בתשלומים למשך 36 חודשים.

יחד עם זאת קיימים מקומות בהם לבזק יש לעיונות מבחינת הכיסוי גם של טלפונים וגם של אינטרנט לכן כדאי לבדוק את הנושא היטב לפני שאתם חותמים.. 😊.

לפירוט כל הפרטים הקטנים על חבילות האינטרנט של בזק המיוחדות לסטודנטים הקליקו כאן >>

לא מצאתם מה שחיפשתם? מלאו פרטים ונחזור אליכם