התנתקות מפרטנר

התנתקות מפרטנר - פרטנר התנתקות 

התנקות מפרטנר - דרכי התנתקות מהשירות של פרטנר בקלות ובמהירות 

אז איך להתנתק מהשירותים של פרטנר? כדאי שתדעו שכיום ניתן לעשות זאת בקלות ובמהירות. חברות התקשרות מחויבות לנתק אתכם תוך 3 ימים מיום קבלת בקשת ההתנתקות, וכל שעליכם לעשות הוא לוודא שבקשת ההתנתקות אכן הגיעה לידי החברה.

באילו דרכים תוכלו להתנתק מפרטנר?

  1. התנתקות באמצעות טופס מקוון באתר פרטנר
  2. התנתקות בדואר: רחוב העמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435 ראש העין 48103
  3. התנתקות בטלפון: *054

 

שירות לקוחות פרטנר סלולר: 

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: בימים א'-ה' בין השעות 08:00 - 16:00 ובימי ו' בין השעות 08:00-13:00 

  1. פקס:  074-7392261
  2. טלפון: *5474
  3. מייל:[email protected]

שעות פעילות מוקד תמיכה טכנית: 24/7 

מספר טלפון ליצירת קשר עם מוקד התמיכה: *5474

 

שירות לקוחות פרטנר אינטרנט וטלפון ביתי:

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: בימים א'-ה' בין השעות 08:00 - 16:00 ובימי ו' בין השעות 08:00-13:00 

  1. פקס:   074-7392262
  2. טלפון:*5474

שעות פעילות מוקד תמיכה טכנית: 24/7 

מספר טלפון ליצירת קשר עם מוקד התמיכה: *5474

 

שירות לקוחות בינלאומי:

במידה ואתם נמצאים בחול תוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות במספר 972-74-7054033+ 

או בוואטצאפ - 0543228822

  1. טלפון: *5474 או *333 או 1-800-800-054
  2. שעות פעילות 24/7 
  3. לקבלתעזרה בחיוג לחוג דרך 012 - 1822 

מוקד שירות לקוחות עסקיים פרטנר:

 לקוחות עסקיים - שעות פעילות מוקד: בימים א'-ה' בין השעות 08:00 - 16:00 ובימי ו' בין השעות 08:00-13:00 

  1. ניתן לפנות למוקד לקוחות עסקיים של פרטנר במספר - *555
  2. שעות פעילות מוקד תמיכה טכנית 24/7 

 

בהצלחה!

לא מצאתם מה שחיפשתם? מלאו פרטים ונחזור אליכם