אינטרנט רימון

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לסינון תכנים

אינטרנט רימון הינה ספק אינטרנט להגנה מתקדמת ברשת האינטרנט בהתאמה אישית.

לא הרבה יודעים, סינון תכנים מהווה חשיבות רבה.

עולם האינטרנט מאפשר לנו להיות חשופים לכל מיני תכנים שהיינו מעדיפים שיקירנו החשובים לנו מכל ימנעו מצפייה בהם, ישמרו על כבוד המשפחה, ועל ערכי המשפחה.

ספק אינטרנט רימון מאפשר בחירת סינון ב-4 רמות, תמיכה טכנית ושימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בארץ לסינון תכנים.

סינון תכנים בהתאמה אישית

גלישה באינטרנט, חושפת אותנו בדרכי תקשורת חדשות להמון טקסטים, סירטונים ותמונות אשר משפיעות על צורת החשיבה, ההתנהגות וביטוי הרגש. דרך המסך הוירטואלי שמחובר לאינטרנט, מתאפשרת לנו גלישה מהמקום בו אנו נמצאים בכל העולם.

החשיפה היומיומית לאינטרנט מגדילה את האפשרויות להיות חשופים לתכנים פוגעניים כמו אלימות ופורנוגרפיה. אינטרנט רימון מאפשר סינון בהתאמה אישית על פי מילות חיפוש, סרטונים, תמונות ועוד.

בסוף כל יום שבו גלשתם באינטרנט, תוכלו לקבל פלט מפורט של התכנים שנחשפתם אליהם במהלך הגלישה.

באינטרנט רימון פיתחו תוסף המונע קליטה של רשתות אחרות, והגלישה מגיע דרך רשתות אחרות. בסוף כל יום ניתן לקבל דוח או התראות על שימוש בלתי הולם ברחבי הרשת.

ספק ותשתית אינטרנט רימון

אינטרנט רימון - ספק ותשתית אינטרנט ללא תוכן לא רצוי. אינטרנט רימון מספקת חבילת הכל כלול ספק + תשתית בחבילה משולבת עם גלישה בטוחה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. ללא חשיפה לתכנים מיניים, אלימות ופורנוגרפיה.

ספק אינטרנט רימון

אינטרנט רימון הינה הספקית הרביעית בגודלה, המאפשרת שימוש בטוח באינטרנט והגנה מפני תכנים פוגעניים כגון: אלימות, פורנוגרפיה וסמים. ברמת התמונה, טקסט וסירטונים. ניתן לקבל דוח פירוט גלישה בסוף כל יום.

שירות לקוחות אינטרנט רימון

כל המידע אודות שירות הלקוחות, דרכי התקשרות, יצירת קשר ושעות פעילות מוקד התמיכה הטכנית, בירור חשבונית, תשלום חוב פניות הציבור ועוד.

לא מצאתם מה שחיפשתם? מלאו פרטים ונחזור אליכם