מהיום אפשר להתחבר לתשתית וספק במקום אחד

הודעה דרמטית בעולם האינטרנט - לא יהיה יותר ספק ותשתית בנפרד

האם זה הסוף לטרטור הצרכני?

הסלוגן המוכר ״אינטרנט ביתי הכל כלול בחבילה אחת״ הולך להעלם? החל מה-3 באפריל יחול שינוי בחבילות האינטרנט.

״מצב זה גרם בלבול רב בקרב הלקוחות״

משרד התקשורת מאחד את התשתית והספק,
המטרה: שיפור השירות. וחיסכון כספי ללקוחות.

החל מחודש אפריל 2022 לא יהיו יותר חבילות באנדל.

כיום, צרכנים משלמים לספק ולתשתית בשתי חשבוניות שונות או בחבילה עם חשבונית אחת, דבר זה קיים 20 שנה.

מדובר בהודעה דרמטית לחברות האינטרנט ומצד שני מהווה יתרון משמעותי לצרכנים.

איך השינוי ישפיע על הצרכנים?

כיום, צרכנים שרוצים לקבל שירות מחברות התשתית והספק מתגלגלים בין החברות בגלל זריקת האחריות.

שרצינו לקבל שירות תמיכה לאינטרנט היינו מקבלים תשובות ״תפנו לחברת התשתית״ או ״תפנו לחברת הספק״

צרכנים סבלו גם מהמשך תשלום על שירות שהפסיקו אותו. לדוגמה שביקשנו לבטל את האינטרנט וביטלנו רק את חבילת התשתית, והתשלום המשיך על הספק.

יתרונות עיקריים

השינוי של איחוד תשתית וספק לחבילה אחת והאיסור על מכירת חבילות מפוצלות בחברות הISP יביא לשינוי משמעותי מאוד בהיבט השירותי מבחינת הצרכן.

השירות צריך להשתפר משמעותית ולבטל חיובים מיותרים על מנויים ״רדומים״

אצל מי נקבל שירות?

ייתכן וזהו הסוף לזריקת האחריות.

צרכנים יקבלו את מלוא השירות דרך חברת התשתית או הספק, וישלמו את הסכום המלא רק לחברה אחת.

השוואת מחירים קלה יותר, האמנם?

כאשר היינו מתקשרים לבצע השוואת מחירים נציגי המכירה היו מחוייבים לספק מידע על כל מבצעי הבאנדל הקיימים על מנת למנוע תעדוף, ואנחנו היינו עסוקים במציאת ההבדלים בין הספקיות השונות.

עם השינוי נוכל לקחת בחשבון פרמטרים חשובים כגון: שירות, מחיר, יציבות התשתית ותמיכה טכנית
.


לא מצאתם מה שחיפשתם? מלאו פרטים ונחזור אליכם