חבילות סלולר לחיילים

בני 18 ומעלה מבלים בממוצע 2.2 שעות ביום ברשתות החברתיות. כך עולה מדו"ח האינטרנט השנתי של חברת בזק. אבל הרשתות החברתיות הן לא רק כלי מעולה לבזבוז זמן בעבור החיילים. למעשה, נתון מעניין יותר שעלה מהד"וח הוא ש - 76% מקרב בני ה-18 ומעלה העידו כי המקור העיקרי שלהם ללמידת דברים חדשים הם הרשתות החברתיות, ובמיוחד YOUTUBE.

אתם יודעים כמה אינטרנט צריך כדי לצפות בסרטונים לימודיים ביוטיוב?

בקיצור, מסתבר שכדי לדאוג לכך שהחיילים שלנו ימשיכו ללמוד, להשכיל ולהעשיר את עצמם חשוב מאוד שתהיה להם חבילת גלישה מתאימה, שתאפשר להם מהירויות הורדה מרשימות.

איך מוצאים את חבילת הגלישה המתאימה ביותר לחיילים המשרתים רחוק מהבית?

1. אופי השירות - צריך קודם כל לבדוק כמובן מהו אופי השירות העומד בפניהם. באיזה תנאים הם יחיו, ומהי הפעילות שהם יתבקשו לבצע. זה יתן לנו אומדן כלשהו לגבי צרכי התקשורת שלהם – שיחות טלפון, הודעות סמס ואינטרנט. אם הם יהיו עסוקים ברוב ימי השבוע ופנויים רק בסופ"ש, אם הם יצטרכו יותר זמינות לשיחות טלפון ופחות אינטרנט, ואפילו אם הם הולכים לעבוד במשמרות וישמחו לשעות גלישה דווקא בלילה..

2. איפה הם הולכים לשרת – זה אולי הפרט החשוב ביותר. כי לא משנה איזו חבילת סלולר הם ירכשו, היא לא תהיה שווה כלום אם לא תהיה להם קליטה במקום שבו הם נמצאים.. לכן חשוב מאוד לבדוק קודם כל איזה כיסוי יש לכל החברות ואיזו חברה מציעה את הכיסוי הטוב ביותר במקום בו הם עומדים לשרת. יש סיכוי שזה יהיה הנתון היחיד שאליו כדאי להתייחס, בלי קשר למחיר או להטבות כלשהן.

3. התאמה אישית – מהם נתוני השימוש האישיים שלהם בטלפון, עד עכשיו? האם הם משתמשים כבדים? כמה שעות ביום הם מבלים באינטרנט? האם הם נוהגים לצפות בסרטונים וזקוקים לאינטרנט מהיר במיוחד? האם הם אוהבים להעלות בעצמם סטטוסים, סרטונים ותמונות ולהיות פעילים ברשתות? סביר שנתוני השימוש שלהם, גם בצבא, לא ממש ישתנו.

בנוסף, יש לקחת בחשבון את הריחוק מהחברים ומהבית, נתון שלא היה קיים עד עכשיו ולכן מצריך חישוב מחדש של צרכי האינטרנט – כדי שאפשר יהיה להמשיך לשמור על קשר עם החברים, ולשלוח לאמא סרטון של תורנות מטבח..

4. תנאי התשלום – האם התשלום הוא קבוע לאורך כל תקופת השירות, או האם הוא מתנהל במדרג תשלומים כלשהו? מהן ההטבות המוצעות לעומת חבילות דומות שאינן מוגדרות "לחיילים", והאם זה באמת יוצא זול יותר?

מהן חבילות הסלולאר המומלצות והמשתלמות במיוחד לחיילים?

כל חבילה שמציעה אינטרנט G5 תהיה מצויינת ותאפשר לחיילים ולמשפחותיהם שקט נפשי. זה, בנוסף לאיכות גלישה גבוהה, התתאפשר גם בתנאים לא אופטימליים. תוכלו לבחור מבין חבילות סלולאר של שיחות+אינטרנט או חבילות שהן לגלישה בלבד.

חבילות הגלישה של דור חמש מציעות בדיוק את כל מה שחייל צריך: דקות שיחה והודעות סמס, גלישה חינם ברשתות החברתיות, והגנת סייבר.

הן מציעות מהירויות גלישה מעולות לצפיה בסרטונים, באפליקציות של טלויזיה, ולשיחות זום.

שימו לב למשך החבילה – יש חבילות שהן למשך שנתיים בלבד.

אנחנו ממליצים במיוחד על 3 חבילות סלולאר של 3 חברות שונות:

חבילת G5 של הוט מובייל 1000 ג'יגה, חבילת G5 של פרטנר  600/1000 ג'יגה או חבילת ה-G5 של פלאפון 500/1000 מגה.

כמובן שעליכם להיות בעלי מכשיר מתאים - הגלישה ברשת דור חמש תתאפשר רק ממכשירי סלולר שתומכים ב-5G.

ואם אתם מתכוונים לשרת בשטח – מומלץ לבחור מכשיר חזק שיכול לעמוד בתנאי אחזקה קשים. אבק, מים, טמפרטורות גבוהות וכו'.

טיפ אחרון: נסו לשוחח עם חיילים ששרתו ביחידה אליה אתם מתכוונים להגיע, או כאלה שמשרתים בה כבר עכשיו ושאלו אותם לגבי חברה מומלצת שיכולה לתת כיסוי הולם ושירות יציב ואמין באזור או במקומות בהם אתם עומדים לשרת.

כמו כן שאלו אותם לגבי דברים נוספים כמו כמה זמן באמת יהיה לכם לגלישה בכל יום והאם תצטרכו יותר דקות גלישה או דקות שיחה.

הציצו כאן כדי לראות ולהשוות בין החברות: >> השוואת חבילות סלולר

 

לא מצאתם מה שחיפשתם? מלאו פרטים ונחזור אליכם