3 חבילות האינטרנט המשתלמות ביותר למשפחה

האם אתם מרוצים משירות האינטרנט שיש לכם עכשיו בבית?

סביר שלא, כי לא הייתם מחפשים להחליף אותו אילו הייתם מרוצים.

האם הסיבה היא בגלל שהשירות עצמו לא מספיק טוב? או שאולי המחיר גבוה מדי? או שמתחשק לכם לדהור על האינטרנט המהיר החדש הזה מהסיבים? ואולי בכלל הצרכים שלכם השתנו ואתם מחפשים חבילת אינטרנט שתתאים יותר לצרכים החדשים שלכם?

בקיצור..בא לכם לשדרג מ-300 מגה ל-1000 מגה?

תנו לנו לנחש. בהתחלה הייתם אופטימיים, אבל כבר שעה שאתם יושבים ומגגלים ומנתחים נתונים ומחפשים הבדלים ומשווים מחירים ובעיקר לא מוצאים את הידיים והרגליים.

ועכשיו אתם כבר בשלב שבו אתם תסגרו את העסקה עם הראשון שיחזור אליכם, ובלבד שלא לשמוע יותר את המילים "ספק" או "תשתית"..

ובכן, הגעתם למקום הנכון.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את שירות האינטרנט הביתי המתאים ביותר עבור המשפחה שלכם, בלי שתצטרכו לנבור בארכיוני חבילות האינטרנט לדורותיהם:

1.האם ידעתם שבסקר התנהגות צרכנים שנערך בינואר 2020, עבור משרד התקשורת, עלה כי שליש מהנשאלים לא ידעו לומר כמה הם משלמים בחודש על מוצרי התקשורת שלהם?

לכן הטיפ הראשון הוא: שבו וחשבו בדיוק כמה אתם מוציאים עכשיו על חבילות התקשורת שלכם, באופן כללי וגם באופן ספציפי עבור כל שירות בנפרד.

זהו הצעד הראשון שצריך לעשות כדי למצוא את חבילת האינטרנט הביתי שבאמת תהיו בטוחים בסוף שהיא הכי משתלמת עבור המשפחה שלכם.

2.עזבו ספק או תשתית. כל זה עומד להיעלם מהעולם וחבל לבזבז על זה את זמנכם היקר. קחו חבילה אחת, שעונה על כל צרכי התקשורת שלכם, שמגישה לכם חשבונית אחת בסוף החודש וזהו.

זה יקל עליכם מכמה בחינות:

אתם תדעו כמה אתם משלמים עבור השירות בכל חודש

תהיה לכם בדיוק כתובת אחת לפנות אליה אם יש תקלה או אם אתם צריכים משהו

חבילה אחת שכוללת את הכל תהיה כמעט תמיד זולה ומשתלמת יותר עבור משפחה.

3 .עזבו את אתרי השוואות המחירים. כן, גם אצלנו יש נישה שלמה של השוואת מחירים (אצלנו זה כדאי.. 😊). במקום זה שבו עם כל בני המשפחה, בדקו מהם הצרכים המדוייקים שלכם, רשמו הכל במסודר ואז הקליקו על "פנה לנציג" כאן בתחתית העמוד, ובקשו מהנציג לבדוק אם יש חבילה שעונה על הצרכים שלכם.

זה יהיה בשבילכם הרבה יותר פשוט..

חבילות האינטרנט הביתי המשתלמות ביותר למשפחות עם מתבגרים ובני נוער

שליש מבני הנוער מבלים בממוצע 5 שעות ביום ברשתות החברתיות. (דו"ח האינטרנט השנתי של חברת בזק, 2021). אבל אנחנו לא צריכים לספר לכם את זה, נכון?

כל מי שיש לו מתבגר אחד או יותר בבית מרגיש את זה על בשר הראוטר שלו. פתאום חבילת האינטרנט שעבדה מצוין עד עכשיו כבר לא עומדת בעומס.

מה עושים? מחליפים. אין שום סיבה שלא תוכלו לצפות בהרצאות שלכם בזום בשקט רק כי בת ה-13 שלכם רואה סרטוני טיק טוק ברצף. ממש לא.

איזה מזל שעכשיו יש פתרון פשוט: אינטרנט מבוסס סיבים אופטיים.(לינק>>)

היתרון שבסיבים האופטיים הוא האפשרות לקבל אינטרנט יציב וללא ניתוקים גם כשכמות הגולשים בו זמנית היא גדולה יחסית.

הציצו בהמלצות שלנו לחבילות גלישה משתלמות במיוחד למשפחות, המתאימות גם למשפחות בהן צריכת האינטרנט היא גבוהה במיוחד..

חבילות האינטרנט הביתי המשתלמות ביותר עבור משפחות עם גיימרים

ממש לא משנה אם יש לכם ילד בן 11 שמשחקLeague of Legendsבלי הפסקה או גיימרית בת 17 חובבת מיינקאפט, או שאתם בעצמכם כבר שנים על פיפ"א. ואולי כל האפשרויות נכונות במשפחה שלכם.. 😊.

כשמדברים על אינטרנט בייתי המותאם לצרכים של גיימרים חשוב לבדוק כמה נקודות:

מהירות – עובדה ידועה היא שגיימרים זקוקים לחיבור אינטרנט מהיר במיוחד. מהירות האינטרנט היא כל כך קריטית שהיא יכולה לעלות להם בנצחון או בהפסד במשחק.

מהירות העלאה ולא רק מהירות הורדה - בגלל שהמשחק מבוצע אונליין סימולטנית יחד עם מספר שחקנים, היושבים במקומות שונים ברחבי העולם, יש הרבה מידע שצריך לצאת החוצה, מה שמחייב מהירות העלאה גבוהה.

לכן, במשפחות בהן חלק מבני הביית הם גיימרים חשוב לוודא לא רק את מהירות ההורדה אלא גם את מהירות ההעלאה.

יציבות - גיימרים בדרך כלל צריכים להתחבר לשרתים בחו״ל ולכן כל ניתוק או הפרעה באינטרנט עלול לגרום לכך שיהיה עליהם להתחבר מחדש לשרתים ולעתים לפספס את המשחק שבו הם היו.

פינג – מי שמשחק יודע על מה אנחנו מדברים 😊. השחקן חייב שכל תנועה או פעולה שהוא מבצע תתעדכן בשרת המרוחק בהקדם. כלומר שכשהוא לוחץ על כפתור פעולה כלשהי- שהיא תתבצע במהירות האפשרית. על מנת להיות מסוגל לשחק בכיף צריך פינג שנמוך מ-50.

חברות שונות מציעות היום חבילות מיוחדות לגיימרים, הכוללות בין היתר גם קדימות בגישה לשרתים של משחקים עם הפחתה של חסימות כתובות  IP. דבר זה יכול להיות בעל חשיבות שכן הוא בין היתר מוריד את הפינג במהלך המשחק, מצמצם קיטועי מסך וריצודים ומאפשר חווית משחק רציפה ללא תקלות.

לכן ההמלצה תהיה חבילת גיימרים שתעבוד על בסיס סיבים אופטיים במהירות של 1000 מגה.

בנוסף לכל אלה, הכנו עבורכם שלוש המלצות לחבילות טריפל הכוללות אינטרנט, טלויזיה וטלפון המתאימות במיוחד למשפחות:

חבילת טריפל של הוט 1000 מגה :

חבילות טריפל הוט כוללות לרוב טלוויזיה, תשתית אינטרנט וטלפון קווי. ישנן חבילות הכוללות גם ספק אינטרנט או אינטרנט סיבים אופטיים עד 1000 מגה.

שירותים נלווים והטבות – שירותי VOD, מספר מסוים של ממירים שעלותם נכללת בחבילה ועוד.

הוט מציעה ללקוחותיה:

שירותי VOD ואפשרות הקלטה של מספר תוכניות שמשודרות בו זמנית, אפשרות לצפות בשני ערוצים במקביל.

שירותי start over"" ו–"start next" האפשרות לראות תוכנית שכבר נגמרה או להתחיל לצפות בתוכנית לפני שהיא משודרת.

שירות "Youtube" אפשרות לצפות ביוטיוב על גבי מסך הטלוויזיה.

מהירות הגלישה – הוט מציעה בין היתר גם חבילות של 500, 600 ו-1000 מגה וגם חבילות מיוחדות למשפחה על בסיס תשתית של פייבר (סיבים אופטיים).

דקות שיחה – ישנן חבילות טריפל הוט הכוללות שירותי טלפון ללא הגבלה, וישנן גם חבילות הכוללות דקות שיחה מוגבלות, לדוגמא, 300 דקות שיחה חודשיות ועוד..

חבילת טריפל של סלקום 1000 מגה (פייבר):

טלוויזיה- במסגרת השירות של סלקום TV ניתנים ערוצי בסיס, תכני VOD וגם הקלטות.ניתן להתחיל לצפות במכשיר אחד ולהמשיך את הצפייה ממכשיר אחר, וניתן להקליט מספר ערוצים בו זמנית. תוכלו לבקש גם התקנת סטרימר, שיאפשר לכם העברה של תכני אינטרנט (Youtube ,tiktok או facebook למשל), ולצפות ישירות דרך הטלוויזיה.

זה כולל גם אפליקציית סלקום Tv ואפשרות לשימוש בכמה מכשירים במקביל.

אינטרנט- ספק ותשתית אינטרנט: בזק/נטויז'ן או אינטרנט פייבר - סיבים אופטיים במגוון מהירויות.

טלפון קווי- עד 1000 דקות.

על מנת להתחבר לטריפל סלקום יש צורך שתהיה בבית תשתית מתאימה לאינטרנט של בזק. בנוסף, שימו לב שיש תוספת תשלום על הראוטר במידת הצורך.

חבילת טריפל של פרטנר 1000 מגה -

הטריפל כולל טלוויזיה של פרטנר טיוי, תשתית וספק אינטרנט וטלפון קווי. יש אפשרות לבחור חבילות טריפל פייבר המבוססות על תשתית הסיבים של פרטנר במהירויות גבוהות עד 1000Mb  (באזורי פריסת תשתית הסיבים של פרטנר).

הטריפל כולל:

טלוויזיה – 40 ערוצי פרטנר TV כולל ספריית VODותכני נטפליקס. בנוסף גם חיבור לאפליקציית פרטנר  ושירות Catch-  Up המאפשר צפייה בתכנים ששודרו במהלך 14 היום האחרונים.

אינטרנט – בסיסי: תשתית וספק אינטרנט של פרטנר עד 100 מגה עם בזק או .HOT   

סיבים: פרטנר פייבר באמצעותה ניתן לגלוש במהירויות של 300, 600 ו-1000 מגה.

טלפון: 30 דקות שיחה או דקות שיחה בעלות נמוכה בטלפון של פרטנר.

לא מצאתם מה שחיפשתם? מלאו פרטים ונחזור אליכם